پاپیون
پاپیون
رنگ و وارنگ از همه رنگ

بیا برگردنزار دیر بشه خسته شم

نزار قلبم بره جایی وابسته شم

دل من تنگ شده بازبیا پیش من

بیابازم توگوشم یه حرفی بزن

بگو دوسم داری منکه دوست دارم

بابرگرد نزار بی توجایی برم

بیا برگرد دل من برات پر زده

بیا تنهانرو وای! جدایی بده

بگو دوسم داری زل بزن توچشم

بزار حرف دلم رو دوباره بگم

تورومیخوام بیاتوهنوز عشقمی

بگوتنگه دلت واسه من یه کمی

بیابرگردهنوزم دلم خونته

بیابرگردیه بارگوش به حرفم بده

ترومیخوام بیاهنوز عشقمی

بگوتنگه دلت واسه من یه کمی

بیا بازم بیا دل ببازم بیا
بیا دونیام و با تو بسازم
بیا
بیا دنیام شده باز تماشای تو
دل من تنگ شده واسه چشمای تو
دلم هرجا بری میگه دنبالته
بیا احساس من قلب من مال تو
بیا تنهام نزار دیگه برگرد بیا
تو که میدونی پیشِ همه قلب ما
بگو دوستم داری ضُل بزن توی چشم
بزار حرف دلم رو دوباره بگم
تورو می خوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگ دلت واسه من یکمی
بیا برگرد هنوزم دلم خونــَته
بیا برگرد یه بار گوش به حرفم بده
تورو می خوام بیا تو هنوزعشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی
بگو دوستم داری… داری
بیا برگرد .. بیا برگرد
بگو دوستم داری ضُل بزن توی چشم
بزار حرف دلم رو دوباره بگم
تورو می خوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگ دلت واسه من یکمی
بیا برگرد هنوزم دلم خونــَته
بیا برگرد یه بار گوش به حرفم بده
تورو می خوام بیا تو هنوزعشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی

مرتضی پاشایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, توسط yalda
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.